برای اطلاع بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید ( مرکز کامپیوتر شیراز یک )

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز

بازدید: 114 بازدید
نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز

همراهان عزیز مرکز کامپیوتر شیراز یک امروز میخواهیم در باره نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز با هم کمی پگ بزنیم .

کمی در باره ی برند اپل با هم صحبت کنیم :

ز قدرتمندترین و نام‌آشناترین برندهایی است که نزدیک به نیم قرن است که تکنولوژی جهان را دچار تغییر و تحول کرده است. برند اپل در ابتدا با نام Apple Computer شناخته می‌شد و یک کمپانی چند ملیتی فعال در زمینه‌ تولید لوازم الکترونیکی، رایانه شخصی و نرم‌افزارهای رایانه‌ای بود. با شروع قرن ۲۱، شرکت اپل با معرفی مولتی پلیر اپل، موسوم به آی‌پاد و ایجاد فروشگاه موزیک آیتیونز، خود را به‌عنوان یکی از کمپانی‌های برتر کالای دیجیتال به جهان شناساند. همین امر سبب شد تا نام این شرکت در سال ۲۰۰۷ به اپل تغییر کند. امروزه محصولات اصلی این شرکت، گوشی هوشمند آیفون، آیپد، آی‌مک و مک‌بوک است.

تاریخچه اپل به ۴۶ سال تلاش مداوم و بی وقفه برمی‌گردد و نام استیو جابز همواره در کنار تمامی محصولات اپل می‌درخشد. جابز مهمترین شخص در شکل‌گیری و توسعه شرکت اپل است. داستان این برند عظیم با ملاقات استیو جابز و وزنیاک شروع می‌شود. این داستان در دل خود نکات ریزی دارد که برای علاقمندان به دنیای تکنولوژی بسیار جذاب است.

خواندنی ها 

راهنمای خرید مادربرد

خرید لپ تاپ مناسب کارهای مهندسی

خرید کامپیوتر مناسب حسابداری

خرید کامپیوتر مناسب رشته پزشکی

نماد اپل

نماد اصلی اپل توسط استیو جابز و رون وین طراحی شده بود که پدرِ آیزاک (اسحاق) نیوتن را نشان می‌داد درحالی که زیر یک درخت سیب نشسته‌است. هرچند این طرح خیلی زود با طرح مشهور سیب رنگین کمان که یک گاز از کنار آن گرفته شده تعویض شد.

این یکی از طرح‌هایی بود که راب جانوف ‏(en)‏ در سال ۱۹۷۷ میلادی طراحی کرده بود. در سال ۱۹۹۸ نماد اپل تک رنگ شد بدون اینکه رنگ خاصی برای آن به کار رود، برای مثال سیب بر روی PowerMac G۵ و Apple iMac خاکستری است، در Mac OS X به صورت پیش‌فرض آبی است. در صفحه بوت OS X ۱۰٫۳ و OS X ۱۰٫۴ رنگ کرمی دارد و بر روی iBook و PowerBook G۴ وMacBook Pro سفید است.

نماد اپل یکی از شناخته شده‌ترین نمادها در جهان است و به‌طور برجسته در تمامی محصولات اپل و فروشگاه‌ها دیده می‌شود. کامپیوتر اپل سازنده عمده کامپیوترهای شخصی واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا که کامپیوترهای غیر سازگار با آی‌بی‌ام تولید می‌کند.

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز
نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز

معرفی محصولات اپل :

آیفون

آیفون ( iPhone) یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸تیر۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد.

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری – مرورگر اصلی اپل – بهره می‌گیرد.

آی‌پد

آی‌پد  یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل iOS بهره می‌برد، تنها دارای یک صفحهٔ نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بالا است و استفاده آن با انگشتان دست انجام می‌شود.

آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) توسط استیو جابز و از طرف شرکت اپل معرفی شد. این دستگاه از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار عرضه شد.

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل
نمایندگی فروش لپ تاپ اپل

ساعت هوشمند اپل

اپل واچ ( Apple Watch) یا ساعت اپل یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد.

اپل در این ساعت به‌طور پیش‌فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده‌است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش ضربان قلب، ضدآب بودن و پشتیبانی از سیری اشاره کرد.

همچنین می‌توان برای بهره‌گیری از برخی نرم‌افزارها همچون اپل مپز نیز ساعت اپل را با آیفون همگام‌سازی کرد. این ساعت نخستین محصول جدیدی است که از زمان عرضه آی پد و بعد از مرگ استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت معرفی می‌شود.

البته در سال ٢٠١٧ اپل واچی جداگانه منتشر شد که قابلیت نصب سیم کارت داردو می‌تواند مصتقل از آیفون تماس بگیرد و RAM آن به ٨گیگ افزایش یافته

پیشهناد ما به شما :

راهنمای خرید کامپیوتر ال این وان

کامپیوتر ال این وان برند مایا

خرید لپ تاپ 15 میلیون تومانی

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل
نمایندگی فروش لپ تاپ اپل

هوم‌پاد، اسپیکر هوشمند اپل

هوم پاد اپل چیزی حدود ۱۷ سانتی‌متر ارتفاع دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه تولید می شود. این اسپیکر دارای ۷ درایور مختلف برای پخش صدا بوده و ساب‌ووفر آن توسط اپل طراحی شده تا بتواند به صورت هوشمند و در صورت نیاز بیس بیشتری را پخش کند.

اپل در این اسپیکر از پردازنده Apple A8 خود استفاده کرده تا به صورت هوشمند اکو و بازتاب صدا در محیط‌های مختلف کاهش یافته و یک مدل‌سازی هوشمند از فضا انجام شود.

این اسپیکر به برق خانگی متصل خواهد شد و مانند اکثر رقبا یک دستگاه پرتابل نخواهد بود. به نظر می‌رسد ویژگی اصلی این اسپیکر آنالیز محیط اطراف و پخش صدا به بهترین نحو با توجه به محیط است که در بین اسپیکرهای رقیب نظیر ندارد.

بخش هوش مصنوعی این اسپیکر طبق انتظار از سیری قدرت گرفته و می‌توانید با گفتن Hey Siri با ۶ میکروفون این دستگاه ارتباط برقرار کنید. هوم‌پاد می‌تواند موسیقی پخش کند، اخبار را بخواند، واحدها را تبدیل کند، پیام ارسال کند، یادآوری کند، ترجمه کند، قیمت سهام را بررسی کند، وضعیت آب و هوا را گزارش کند، نتایج مسابقات ورزشی را بگوید و بسیاری کارهای دیگر.

مرکز کامپیوتر شیراز یک
مرکز کامپیوتر شیراز یک

مک‌بوک

مک‌بوک ( MacBook) یکی از سری لپ‌تاپ‌های تولیدی شرکت اپل بوده است. مک‌بوک که در ماه مه سال ۲۰۰۶ توسط شرکت اپل معرفی شد، در واقع جایگزینی برای لپ‌تاپ‌های iBook G4 و لپ‌تاپ‌های ۱۲ اینچی سری پاوربوک همین شرکت بود که وجه تشابه آن‌ها استفاده از پردازنده‌های ساخت شرکت اینتل می‌باشد.

شرکت اپل، مک‌بوک را در راستای اهدافی مانند آموزش و فروش در بازارهای مصرف ارائه نمود و در اکتبر سال ۲۰۰۸ با معرفی این برند بعنوان یکی از پرفروشترین لپ‌تاپ‌های آمریکا توسط گروه ان‌پی‌دی، شرکت اپل به یکی از عمده اهداف خود در ارائه این سری از لپ‌تاپ‌ها نایل شد.

نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز
نمایندگی فروش لپ تاپ اپل در شیراز

(۱)Macbook Air 2017 

«اپل» سال ۲۰۱۷ مک بوک ایر جدیدی را به بازار عرضه کرد. این محصول با ضخامت ۱۷ میلی متری و وزن ۱.۳۵ کیلوگرمی خود مهاجم اصلی به بازار اولترابوک های ویندوزی بود. با وجود به کارگیری فلز آلومینیم برای تمام قسمت های این دستگاه، وزن آن بسیار ایدئال است و برای کاربر دردسری ایجاد نمی کند.

صفحه نمایشی که اپل برای سری ایر خود در نظر گرفته، ۱۱ و ۱۳ اینچی است که به ترتیب از وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسلی بهره می برند. نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع ال ای دی و با روکش براق است و در این سری هنوز خبری از صفحه نمایش رتینا نیست.

کیبورد و تاچ پدی هم که اپل در این مک بوک به کار گرفته، مانند لپ تاپ های دیگر این شرکت کیفیت بسیار خوبی دارد. کیبورد به کار رفته در این دستگاه از نوع جزیره ای و مجهز به نور پس زمینه است که به کمک آن می توان در تاریکی هم از تایپ کردن لذت برد. تاچ پد مک بوک ایر از نوع یک تکه با سطح صیقلی و دقتی فوق العاده است.

از ویژگی های ظاهری این دستگاه که بگذریم، ایل در این سری از محصولات خود از پردازنده های شرکت اینتل بهره می برد. هر کدام از پردازنده core i5 و core i7 را می توانید بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. پردازشگر گرافیکی به کار رفته در این دستگاه هم از سری «Intel HD Graphics 6000» است که به خوبی از پس پردازش اطلاعات تصویری بر می آید.

البته نباید انتظار داشته باشید که با قدرت پردازش تصویر این دستگاه بتوانید بازی های سنگین با نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدئو را به راحتی اجرا کنید. در بخش حافظه، شرکت اپل رم هشت گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع «SSD» را برای محصول خود در نظر گرفته است. هر چند کاربران می توانند این مدل را با حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی هم خریداری کنند.

باتری به کار رفته در مک بوک ایر از نوع لیتیم-پلیمر داخلی است و قابلیت تعویض ندارد. میزان نگهداری شارژ در این مدل ۱۲ ساعت است که برای یک روز کاری کاملا ایدئال به نظر می رسد. روی هم رفته، شرکت اپل در نسل مک بوک ایر خود بیشتر به ظرافت، کیفیت و کاربردهای روزمره توجه نشان داده و بر قدرت پردازشی و فعالیت های حرفه ای تمرکز نداشته است.

وزن: ۱.۳۵ کیلوگرم

نمایشگر: ۱۳.۳ اینچ با رزولوشن ۹۰۰ در ۱۴۴۰

رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت

اپل تی‌وی

اپل تی‌وی یکی از تولیدات اپل و ابزاری است که امکان ضبط و پخش برنامه‌های تلویزیونی را از طریق رایانه‌های مکینتاش یا پی سی فراهم می‌کند.

هرچه در آی تیونز دارید، در تلویزیون خانگی هم دارید. اپل تی وی وسیله ایست که شما را به آسانی به سیستم آی تیونز ارتباط می‌دهد و به راحتی می‌توان فیلم‌ها، عکس‌ها، پادکست ( پاد برگرفته شده از کلمهٔ آی پاد می‌باشد و تصاویری که در ابعاد آی پادها می‌باشند و سازگاری با آی پاد را دارند پادکست می‌گویند و امروزه کلمه پادکست podcast به عنوان یک اصطلاح استفاده می‌شود) و فیلم‌های خود را در تلویزیون خانگی خود به نمایش بگذارید.

اپل تی‌وی دارای قابلیت وای‌فای بوده و این یک قابلیت بسیار مهم است. و ویژگی دیگر اینکه از طریق وای فای ۸۰۲.۱۱ به سرعت قابلیت تطبیق با آی تونز شما از طریق هر دستگاه مک یا پی سی در خانه را دارد .

اپل تی‌وی در ۲ نوع ۴۰ گیگابایتی و ۱۶۰ گیگابایتی ارائه می‌شود. استفاده از پردازندهٔ اینتل یکی دیگر از ویژگی‌هایش هست. همچنین می‌توان این دستگاه را به وسیلهٔ کنترل ( همانند تلویزیون ) هدایت و راهبری کرد. از رقبای این دستگاه می‌توان بهکروم کستگوگل و آمازونفایر تی وی اشاره کرد.

قیمت مک بوک در شیراز

قیمت مک بوک اپل به موارد مختلفی از جمله سایز، قدرت پردازنده و … بستگی دارد. به دلیل نوسانات شدید قیمتی در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی به شما ارائه دهیم. پیشنهاد ما به شما این است که با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید و یا با کلیک بر روی اسامی معرفی شده وارد پروفایل شوید و از طریق چت آنلاین قیمت را جویا شوید. به طور کلی قیمت مک بوک اپل به موارد زیر بستگی دارد:

  • سال ساخت
  • مدل مد بوک
  • ویژگی و قابلیت ها
  • نوع پردازنده
  • سایز
  • میزان رزولوشن صفحه
  • میزان حافظه

در پایان

داستان همکاری دو استیو 

داستان از آنجا شروع شد که استیو جابز به دنبال کاهش چیپ‌های لازم برای ساخت برد خود به کمک نیاز داشت، وازنیک برای حل این مشکل، جابز را حمایت کرد و این آغاز یک همکاری پرآوازه در جهان بود. استیو جابز و استیو وازنیاک در تاریخ یکم آوریل سال ۱۹۷۶ اقدام به تاسیس یک کمپانی در زمینه‌ توسعه و فروش کامپیوترهای شخصی کرده و آن را اپل کامپیوتر نامیدند. این شرکت با شراکت یک نفر سوم با نام رونالد وین شکل گرفت که استیو جابز ۱۰ درصد از سهام اپل را به او بخشید تا میان جابز و شریکش به عنوان داور عمل کند. وین پس از مدتی سهام خود را به قیمت ۵۰۰ دلار فروخت. این سهام اکنون چیزی حدود ۷۲ میلیار دلار ارزش دارد.

به مدت سه دهه، عمده‌ی فعالیت این شرکت تولید رایانه‌های شخصی بود. در این بین، محصولاتی از جمله رایانه‌ اپل ۲، مکینتاش و پاور مک تولید شد. در آن زمان فروش این دستگاه‌ها چندان مطلوب نبود و تا دهه‌ ۹۰ میلادی، سهم بازار اپل در فروش رایانه‌های شخصی بسیار کم بود. با وجود اینکه استیو جابز یکی از مؤسسان اپل بود، اما در فاصله‌ بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۶ از این کمپانی اخراج شد. وی در مدتی که در اپل مشغول نبود، شرکت دیگری به نام نکست (NeXT) را بنا نهاد که این شرکت نهایتا توسط اپل خریداری شد. پس از این اتفاق، یعنی یک دهه بعد، جابز بار دیگر به‌عنوان مدیرعامل اپل انتخاب شد.

عمده‌ترین تغییراتی که بازگشت جابز به دنبال داشت، این بود که از طریق یک برنامه‌ریزی بلند‌مدت روند نزولی سهام این شرکت کاهش پیدا کند. در واقع خریداری NeXT برای رفع مشکلات فعلی اپل در آن زمان کافی نبود. جابز اینطور تشخیص داد که اگر اپل می‌خواهد زنده بماند باید روی محصولات محدودتری متمرکز شود و بر این اساس، دامنه کامپیوترهای این برند را به ۴ مورد کاهش داد، دو مورد برای مصرف‌کنندگان و دو مورد برای مشاغل.

لپ تاپ اپل در شیراز
لپ تاپ اپل در شیراز

سازنده اپل

استیو جابز در سال ۱۹۵۵ در ۲۴ فوریه در سان فرانسیسکو به دنیا آمده است. پدر و مادر استیو جابز دو دانشجو از دانشگاه University of Wisconsin بودند. آنها سرپرستی استیو جابز را به زوج دیگری سپردند. استیو جابز با دارا بودن هوش بالا و البته بدون هدف در کنار استیو وزنیاک مشاغل مختلفی را امتحان کرده بود. محصولاتی که باعث انقلاب شرکت اپل شدند عبارت اند از iPhone ،iPod و iPad که امروزه این محصولات نمونه بی‌نظیری از رشد فناوری به حساب خواهند آمد.

 

علت نامگذاری شرکت اپل

ریشه نام‌گذاری اپل بسیار معصومانه به نظر می‌رسد. وزنیاک طی مصاحبه‌اش با مجله بایت در سال ۱۹۸۴ افزود؛ “پروژه اپل سال‌ها ذهن جابز را به خود مشغول کرده بود و بیشتر وقت خود را در طبیعت به طراحی و ساخت محصولات خود می‌گذراند. ایده اسم نیز کاملا اتفاقی به ذهن او خطور کرده بود و با الهام از داستان سقوط سیب بر سر نیوتون و قانون جاذبه، نام اپل را برای برند خود درنظر گرفتیم.”

سهم شرکت اپل از بازار دنیا

داستان اپل بعد از مرگ زودهنگام استیو جابز در سال ۲۰۱۱ ادامه پیدا کرد و این نام تجاری توانست در صدر بازار محصولات فناوری جهان قرار بگیرد، به طوری که سهم برند اپل از بازار جهان تقریبا در تمام محصولات این کمپانی، گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر، اپل واچ و آی‌پد در صدر یا نزدیک به صدر بازارهای جهانی قرار دارد.

در سال ۲۰۱۹ سهم بازار گوشی‌های‌ آیفون، در یک رقابت تنگانگ با گوشی‌های هوآوی (Huawei) و گوشی‌های سامسونگ (Samsung) قرار داشته و تقریبا بین ۱۶ تا ۲۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این سهم، خصوصا در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ به بالاترین حد خود یعنی ۲۰ درصد و در سال بعد یعنی پایان ۲۰۲۰، به ۲۱ درصد رسید.

سهم بازار کامپیوترهای شخصی سه برند لنوو، اچ‌پی و دل، در صدر جدول بوده و برند اپل بعد از ایسوس در جایگاه پنجم جهان قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده آن است که این شرکت در بازار رایانه‌های شخصی رقبای قدرتمندتری دارد. میزان سهم اپل در این بازار، در فاصله سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بین ۶ تا ۷ درصد بوده است. سهم شرکت اپل از بازار کامپیوترهای شخصی نیز در یک سال اخیر از ۵.۸ درصد به ۸ درصد رسیده است.

سهام شرکت اپل در بازار ساعت‌های هوشمند، در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. باید گفت که ساعت هوشمند اپل‌واچ، جایگاه قابل توجهی را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده و تقریبا نیمی از این بازار را از آن خود کرده است. طبیعتا این موفقیت در داستان اپل، یک نقطه عطف به شمار می‌رود که منجر به درآمدزایی بیشتری نیز برای این شرکت خواهد شد.

در رابطه با تبلت هوشمند اپل (iPad) نیز همه چیز عالی پیش می‌رود. برند اپل در کنار سایر رقبای قدرتمند خود، یعنی سامسونگ، آمازون، لنوو و هوآوی، صدرنشین بازار تبلت بوده و با فروش آیپدهای خود ۳۴.۶ درصد از سهم بازار را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده و به عنوان یک شرکت قدرتمند ظاهر شده است.

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت