برای اطلاع بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید ( مرکز کامپیوتر شیراز یک )

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز

بازدید: 358 بازدید
نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز

اگر از کاربران محصولات ایسوس هستید و به دنبال نمایندگی مجاز ایسوس برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایسوس هستید مرکز کامپیوتر شیراز یک نمایندگی محصولات ایسوس در شیراز می باشد .

آدرس ما :

شیراز ، خیابان ملاصدرا ، بنش کوچه 2 پاساژ ملاصدرا ، طبقه زیرین همکف ، پلاک 26

تلفن های تماس

071-36472626

09170562626

خدمات نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز :

 این خدمات مرتبط با محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی و …. به کاربران گرامی می باشد .

نمایندگی مجاز ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد.

کارشناسان مرکز کامپیوتر شیراز یک در نمایندگی رسمی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.

پیشنهاد ما :

خرید لپ تاپ گیمینگ 60 تا 80 میلیون 

خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا

نمایندگی تعمیرات مایکروسافت در شیراز

نمایندگی لپ تاپ hp در شیراز

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز
نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز

مرکز کامپیوتر شیراز یک :

نمایندگی ایسوس، سریع ترین و ساده ترین مسیرها را برای خدمات رسانی به کاربران انتخاب کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان و در صورت نیاز خدمات تعمیراتی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

تکنسین های نمایندگی ایسوس، دوره های تخصصی تعمیرات را گذرانده اند و همواره در حال بروز کردن دانش و مهارت خود در این حوزه هستند.

برسی برند ایسوس :

ایسوس یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده ی رایانه و تجهیزات جانبی آن در جهان است . تاریخ تاسیس این شرکت دوم آوریل سال ۱۹۹۰ می باشد . فعالیت شرکت ایسوس  از زمانی آغاز شد که چهار مهندس ایسر با نام‌های وین هسیه (Wayne Hsieh)، تد هسو (Ted Hsu)، ام تی لیائو (MT Liao) و تی اچ تانگ (TH Tung) پس از خروج از این شرکت برای رسیدن به رؤیاهای خود به سراغ ساخت مادربرد رفتند

برخی از عناوین کسب شده در تاریخچه ایسوس، توسط شرکت ایسوس عبارتند از :

  • کسب رتبه ی دوم فروش نوت بوک در اروپای غربی
  • کسب رتبه ی سوم فروش تبلت های اندرویدی در جهان
  • کسب رتبه دوم فروش نوت بوک در چین
  • کسب رتبه ی اول فروش نوت بوک در جنوب شرقی آسیا
  • کسب رتبه ی اول فروش نوت بوک در اروپای مرکزی و شرق

بنیان گذاران داستان برند ایسوس

در ابتدای تاسیس شرکت ایسوز افرادی چون TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان بنیان‌گذاران تاریخچه شرکت asus معرفی شدند. از زمان تولد این برند قریب به سی و یک سال می‌گذرد و در طی این مدت کوتاه شرکت ایسوس موفق به کسب جوایز متعددی شده است و همچنین در بازارهای جهانی دارای اعتبار زیادی می‌باشد.

لپ تاپ ایسوس ساخت کدام کشور است؟

در بررسی برند ایسوس می‌خواهیم در ابتدا از خواستگاه ابتدایی آن بگوییم. شاید برای شما هم سوال پیش آمده که برند ایسوس برای کدام کشور است ؟ تایپه پایتخت تایوان یکی دیگر از شهرهای آسیای شرقی است که در بسترش یکی از برندهای جهانِ تکنولوژی، متولد شد. پیش از این شهرهای سئول، پکن، دانگو، و شماری دیگر از شهرهای آسیای شرقی در تولد برندهای صاحب نامی چون شیائومی، سامسونگ، و هواوی پیشگام بوده‌اند.

برند ایسوس که نام خود را با الهام از اسب بالدار افسانه‌ای یونانی به نام Pegasus گرفته است با میزان فروش ۵۲ میلیون دستگاه در طی سال، موفق‌ترین شرکت تایوانی است. این برند، در حوزه فناوری موفق به کسب جایگاه دهمین مارک تجاری برتر در آسیا شده است و در حال حاضر علاوه بر تایوان در کشورهای چین، مکزیک و جمهوری چک کارخانه خود را احداث کرده و برند خود را روز به روز گسترش می‌دهد.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در شیراز

نمایندگی ایسوس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لپ تاپ های با کیفیت و قدرتمند است. این شرکت با داشتن تکنولوژی های پیشرفته و طراحی های منحصر به فرد، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار رقابتی لپ تاپ ها کسب کند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس با فروش محصولات این شرکت به مشتریان، به آنها امکان می دهد تا از لپ تاپ های با کیفیت و با قابلیت های بالا برخوردار شوند. در نمایندگی لپ تاپ ایسوس، مشتریان می توانند انواع مختلفی از لپ تاپ های این شرکت را در دسترس داشته باشند و همچنین از خدمات پس از فروش نمایندگی لپ تاپ ایسوس بهره مند شوند.

نمایندگی فروش ایسوس

مرکز کامپیوتر شیراز یک ، یک مرکز مجهز و به روز است که خدمات فروش و پس از فروش محصولات این کمپانی را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهد . این مرکز توسط تیمی اداره می شود که با دقت خاصی از بین مجرب ترین کارشناسان فروش انتخاب شده اند. این کارشناسان با ساختار فنی محصولات ایسوس آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار دهند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با آگاهی کامل، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از نمایندگی ایسوس نمایید..

بهترین لپ تاپ ایسوس :

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ProArt Studiobook OLED H5600QM-L2200

لپ تاپ ProArt Studiobook  جدیدترین لپ تاپ ایسوس 2023 محسوب می‌شود. پردازنده قرار گرفته در دل آن Intel Core i9 13980HX است که یکی از جدیدترین و بهترین پردازنده‌های موجود محسوب می‌شود. این پردازنده قدرت پردازش بالایی دارد و همراه با پردازشگر گرافیکی NVIDIA RTX 3000 می‌تواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی سنگین برآید. صفحه نمایش این لپ تاپ 16 اینچی از نوع OLED در نظر گرفته شده که رزولوشن 3200 در 2000 را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش ویژگی‌های برجسته‌ای مانند میزان روشنایی 550 نیت، نرخ پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پشتیبانی از 100 درصد رنگ‌های DCI-P3 و فناوری کاهش نور آبی را درون خود جای داده است. حافظه داخلی آن 1 ترابایت از نوع SSD است که امکان ارتقا نیز دارد. درگاه‌های USB Type-A، درگاه HDMI، درگاه جک 3.5 میلی‌متری، درگاه Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و درگاه LAN از درگاه‌های ارتباطی آن هستند. برای تامین انرژی لپ تاپ ایسوس از باتری 4 سلولی با ظرفیت 90 وات ساعت استفاده شده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RM-LN393 R7 32GB 1TB 3060

لپ تاپ‌های سری ROG ایسوس به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده‌اند و ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که آن‌ها را برای بازی مناسب می‌کند. یکی از محصولات این سری لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RM است. این لپ تاپ صفحه‌نمایش 15.6 اینچی از نوع IPS دارد. نرخ نوسازی 165 هرتزی و رزولوشن 1440 در 2560 از نقاط قوت صفحه‌نمایش آن محسوب می‌شود. پردازنده به کار برده شده برای این محصول AMD Ryzen 7 6800H است که 8 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی دارد. محدوده سرعت پردازنده آن نیز 3.2 تا 4.7 گیگاهرتز است. کارت گرافیک GEFORCE RTX3060 در کنار این پردازنده قرار گرفته است. مجموع سخت افزار در نظر گرفته شده برای این محصول قدرت بالایی دارد و به این معنی است که لپ تاپ ROG Strix G15 می‌تواند بازی و برنامه‌های سنگین را به خوبی بدون لگ و کندی اجرا کند. حافظه داخلی آن 1 ترابایت از نوع SSD است که می‌توانید در صورت لزوم آن را ارتقا دهید. حافظه رم بهترین لپ تاپ ایسوس 32 گیگابایت از نوع DDR5 است. با استفاده از درگاه LAN، درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C، جک هدفون و میکروفون و درگاه HDMI می‌توانید به راحتی انواع لوازم جانبی و محصولات مختلف را به آن وصل کنید. منبع انرژی این دستگاه باتری 4 سلولی با ظرفیت 90 وات دارد که در استفاده روزانه می‌تواند 2 تا 4 ساعت شارژدهی داشته باشد.

لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس مدل ROG Flow X13 GV301RE-LJ066

لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس صفحه نمایشی از نوع IPS-level دارد و رزولوشن 1920 در 1200 را ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 120 هرتز و میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای آن 500 نیت است؛ همچنین این صفحه‌نمایش از 72 درصد از رنگ‌های NTSC و قلم Stylus پشتیبانی می‌کند. پردازنده قرار گرفته در دل این محصول AMD Ryzen 9 مدل 6900HS است. این پردازنده قدرت بالایی در اجرای بازی‌ها دارد و این قدرت را حضور پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 Ti تکمیل می‌کند. حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت از نوع SSD است و برای آن قابلیت ارتقا در نظر گرفته شده است. لپ تاپ ایسوس حافظه رم نیز 16 گیگابایتی از نوع LPDDR5 دارد و حافظه داخلی را نیز می‌توانید ارتقا دهید. از درگاه‌های این محصول می‌توان درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C، درگاه HDMI، درگاه میکروفون و جک هدفون را نام برد. باتری این محصول 67 وات ساعت ظرفیت دارد و از طریق شارژر با توان 100 وات می‌توان آن را سریع‌ شارژ کرد.

لپ تاپ ایسوس 17 اینچی مدل TUF Gaming A17 FA707RW-HX032 R7 16GB 1TB SSD 8GB

کمتر کسی است که اهل بازی‌های حرفه‌ای باشد و با سری TUF ایسوس آشنایی نداشته باشد. این محصول پردازنده Ryzen 7 6800HS دارد و در کنار کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti می‌تواند بازی‌های به روز و برنامه‌های گرافیکی سنگین را اجرا کند. این دستگاه حافظه داخلی 1 ترابایت از نوع SSD و حافظه رم آن نیز 16 گیگابایت از نوع DDR5 است که می‌توانید آن را تا 32 گیگابایت افزایش دهید. با استفاده از درگاه‌های USB Type-A، درگاه USB Type-C، شبکه LAN، جک هدفون و میکروفون و درگاه HDMI می‌توانید انواع هدفون، هندزفری، کیبورد و تلویزیون را به این محصول وصل کنید. برای شنیدن صدای بهتر لپ‌تاپ برای آن اسپیکرهایی با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atmos در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش بهترین مدل لپ تاپ ایسوس 17.3 اینچی از نوع IPS LCD است و وضوح تصویر 1920 در 1080 را ارائه می‌دهد؛ همچنین این صفحه‌نمایش مجهز به نرخ تازه‌سازی 144 هرتز شده است. باتری لپ تاپ TUF Gaming A17 نیز لیتیوم یونی 4 سلولی با ظرفیت 90 وات ساعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX517ZR-HN013W Core i7 32GB DDR5

پ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 ابعادی برابر با 20.7 در 251 در 354 میلی‌متر داد و وزن آن نیز به 2.0 کیلوگرم می‌رسد. وزن نسبتا سبک آن این محصول را قابل حمل می‌کند و به راحتی می‌توانید داخل کوله لپ تاپ را جا به جا کنید. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی آن پنلی از نوع Wide View دارد که به ویژگی‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و رزولوشن 1920 در 1080 مجهز شده است. بهترین لپ تاپ ایسوس قدرت مورد نیازش را از پردازنده Core i7 12650H می‌گیرد و پردازشگر گرافیکی RTX3070 نیز آن را همراهی می‌کند. این دستگاه مشخصات سخت افزاری قابل قبولی دارد و می‌توانید برای کارهای گرافیکی و بازی از آن استفاده کنید. این محصول حافظه داخلی 1 ترابایت از نوع SSD دارد و حافظه رم آن نیز 32 گیگابایت از نوع DDR5 در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های مثبت این محصول تنوع در درگاه‌های آن است. درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C با پشتیبانی از Thuderbolt4، جک هدفون و میکروفون، درگاه شبکه LAN و درگاه HDMI برای آن قرار داده شده است. از طریق وای فای و بلوتوث نیز می‌توانید به صورت بی‌سیم به لپ تاپ وصل شوید. باتری آن 76 وات ساعت ظرفیت دارد و در استفاده معمولی 2 تا ساعت دوام می‌آورد.

سوالات پر تکرار کاربران

بهترین لپ تاپ ایسوس 2023 کدام است؟

بهترین لپ تاپ ایسوس 2023 به مدل لپ تاپ ایسوس 16 اینچی مدل ROG Strix G614JV i7 13650HX 16GB 512GB SSD تعلق دارد که مشخصات برجسته‌ای را ارائه می‌کند و گزینه‌ای با قدرت بالا محسوب می‌شود.

بهترین مدل لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب کدام مدل است؟

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD بهترین مدل لپتاپ ایسوس با قیمت مناسب محسوب می‌شود که قابلیت سخت افزاری قدرتمندی دارد و برای پردازش‌های سنگین انتخاب مناسبی است.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت