برای اطلاع بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید ( مرکز کامپیوتر شیراز یک )

خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا

بازدید: 183 بازدید

خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا

همراهان عزیز امروز در این مقاله میپردازیم به به خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا . پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که تولید محتوا میکنید پیشنهاد میکنیم تا پایان همراه ما باشید .

قبل از هر چیزی میپدازیم به برسی شغل پر درامد تولید محتوا .

تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا یک استراتژی ارزشمند در بازاریابی دیجیتال است که امروزه بسیاری از کسب و کارها از آن برای جذب مشتری استفاده می کنند. در واقع هرچیزی که شما در بستر اینترنت می بینید مثل متن، تصویر، ویدئو و پادکست؛ همگی به نوعی محتواهای تولید شده می باشند.

تولید محتوا یک استراتژی طولانی مدت در بازاریابی است و اهداف زیر را دنبال می کند:

  • در مشتریان بالقوه ایجاد اعتماد می کند.
  • در دنیای کسب و کار برای شما کسب اعتبار و برند سازی می کند.
  • به اشاعه دانش و ارزش در بین مشتریان بالقوه شما کمک می کند.

تولید محتوا به عنوان بازاریابی جاذبه شناخته می شود چراکه بسیار تأثیرگذار است و راهی سیستماتیک برای ارائه اطلاعات مرتبط به خریداران بالقوه برای حل مشکلات و سردرگمی آنها در خرید یک کالا یا خدمات محسوب می شود.

پیشنهاد ما :

مرکز خدمات کامپیوتری در شیراز

خرید لپ تاپ گیمینگ 60 تا 80 میلیون

نمایندگی تعمیرات مایکروسافت در شیراز

نمایندگی لپ تاپ hp در شیراز

شغل تولید محتوا

در دنیای گسترده اینترنت، هر اطلاعاتی که مشاهده می کنید محتوا نام دارد. محتوا در واقع اطلاعاتی هستند که به شما کمک می کنند در مورد موضوعاتی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در کار تولید محتوا افراد وظیفه دارند تا تمامی اطلاعات متنی، تصویری و صوتی یک وب سایت با موضوعات مشخص را تولید نمایند.

با این تفاسیر ممکن است فکر کنید شغل کارشناس تولید محتوا و تمامی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، راحت است. اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که تولید محتوا برای هر سایتی قواعد و قوانین مشخص خود را دارد.

به عبارتی می توان گفت هدف از تولید محتوا برای وب سایت های مختلف، رقابت در گوگل می باشد. مطالبی که در وب سایت ها قرار داده می شود باید به گونه ای باشد که بتواند مخاطب را جذب کرده و بازدید سایت را افزایش دهد.

حال که با شغل تواید محتوا کمی اشنا شدید میپردازیم به ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا :

ابزار تولید محتوا، ابزاری است که به کمک آن می‌توانید محتوایی را تولید کنید. این روزها ابزارهای آنلاین و آفلاین زیادی برای تولید محتوا وجود دارد.

مثلاً فتوشاپ یک ابزار افلاین است که روی ویندوز نصب می‌شود. اگر شما به لپ‌تاپتان دسترسی نداشتید تا بتوانید از فتوشاپ استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از ابزار آنلاین Photopea، از امکانات فتوشاپ به صورت آنلاین نیز استفاده کنید.

ابزارهای لازم برای تولید محتوای صوتی

1. نرم‌افزار Adobe Audition

یکی از بهترین ابزارهای لازم برای تولید محتوای صوتی، Adobe Audition است. این نرم‌افزار تمام قابلیت‌های تولید محتوای صوتی را دارد. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی چون ضبط صدا، میکس صدا، حذف noise، افکت‌های صوتی و … را دارد.

2. نرم‌افزار Audacity

اگر استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Adobe Audition برایتان سخت است، بهترین جایگزین نرم‌افزار Audacity است. زیرا این نرم‌افزار علاوه بر اینکه کار با آن بسیار ساده است، امکانات بسیار زیادی دارد. این نرم‌افزار این قابلیت‌ها را دارد: ضبط صدا، ویرایش صدا، حذف صداهای اضافی و

3. اپلیکیشن Speaker Studio

از دیگر ابزارهای لازم برای تولید محتوای صوتی، اپلیکیشن Speaker Studio است که دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی است. این اپلیکیشن مخصوص ساخت پادکست و فایل صوتی است اما باید اشاره کرد که مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است و کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

ابزارهای لازم برای تولید تصویری

1. نرم‌افزار Adobe Photoshop

یکی از بهترین ابزارهای لازم برای تولید محتوا، نرم‌افزار Adobe Photoshop است. زیرا این نرم‌افزار قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. بسیاری از تصاویری که این روزها می‌بینیم با این نرم‌افزار تولید یا ویرایش شده‌اند. از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به ایجاد و ساخت تصاویر، روتوش‌های حرفه‌ای، افکت‌های جذاب، محیط کاربران آسان، پشتیبانی از زبان فارسی و… اشاره کرد.

در ادامه باید بگویم همان‌طور که می‌دانید فرمت‌های متفاوتی برای تصاویر وجود دارد. اما چند فرمت رایج مانند PNG یا JPG یا GIF وجود دارد که برای ساخت تصاویر با این فرمت‌های رایج، احتمالاً Adobe Photoshop بهترین گزینه است.

2.   ابزار انلاین کانوا

این ابزار، یکی از کامل‌ترین ابزارهای لازم برای تولید محتوا به صورت آنلاین است. این ابزار مخصوص ساخت و ویرایش تصویر است و امکانات ویژه‌ای دارد که کاملاً رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است. کنوا با فایل‌های آماده‌ای که دارد، به شما کمک می‌کند خیلی سریع تصاویر دلخواه‌تان را طراحی کنید.

با کمک کنوا می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی خود محتواهای تصویری جذاب تولید کنید. قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار شامل: تغییر حجم عکس‌ها، ساخت لوگو، ساخت اینفوگرافی‌های عالی و… است.

3. اپلیکیشن PicsArt یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوا در موبایل

یکی از بهترین و کامل‌ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر PicsArt است. با نصب اپلیکیشن PicsArt ، می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین تصاویر را با استفاده از این اپلیکیشن تولید کنید.

قابلیت‌های این ابزار شامل: ابزارهای چرخاندن، برش تصاویر، تغییر اندازه، افزودن متن به تصاویر، افزودن فونت دلخواه، دارا بودن قاب‌های جذاب، داشتن افکت‌های بسیار جذاب، امکان افزودن تصاویر دیگر و… است. این برنامه دو نسخه رایگان و پولی دارد که یک سری از امکاناتی که در نسخه پولی وجود دارد، در نسخه رایگان نیست.

4. اپلیکیشن VSCO

در کنار اپلیکیشن های دیگری که تا اینجا معرفی کردیم VSCO نیز جزو بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس است و برای ویرایش عکس در موبایل، امکانات ویژه‌ای دارد. البته باید گفت که این اپلیکیشن، بیشتر برای قرار دادن افکت‌های جذاب بر روی تصاویر کاربرد دارد. اما از امکانات آن می‌توان به دارا بودن ابزارهای پیشرفته برای ویرایش تصاویر، مقایسه تصاویر در حالت قبل و بعد از ویرایش، خرید افکت‌های جذاب از سایت سازنده و… اشاره کرد.

ابزارهای لازم برای تولید محتوای ویدیویی

1. نرم‌افزار Adobe Premier از بهترین ابزارهای تولید محتوای ویدیویی

بی‌شک یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوای ویدیویی نرم‌افزار Adobe Premier است. حتماً از تماشای ویدیوهای حرفه‌ای لذت برده‌اید. باید بگویم که بسیاری از این ویدیوها با استفاده از این نرم‌افزار ساخته و تدوین شده است.

شرکت ادوبی را همیشه به ساخت و ارائه نرم‌افزارهای قدرتمند و باکیفیت می‌شناسیم که محصول Adobe Premier نیز یکی از آن‌هاست. امکانات این نرم‌افزار شامل: پشتیبانی از اکثر فرمت‌های ویدیویی، قابلیت Import کردن انواع فرمت، ساخت ویدیوهای با کیفیت، ایجاد افکت‌های جذاب، سازگاری با دوربین‌های دیجیتالی و… است.

2. نرم‌افزار Adobe After Effect

از این نرم‌افزار معمولاً برای ایجاد افکت‌های جذاب روی ویدیو استفاده می‌کنند. ویدیوهایی که در آن موزیک به صورت ثانیه‌شمار پخش می‌شود با این نرم‌افزار ساخته شده است. قبلاً در مورد ادوبی پریمیر صحبت کردیم که یک نرم‌افزار عالی برای ویرایش ویدیوها است، پس باید بدانید که این نرم‌افزار مخصوص افکت گذاری به صورت حرفه‌ای تولید شده است.

3. نرم‌افزار Camtasia Studio

از این نرم‌افزار بیشتر برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش استفاده می‌شود. لذا اکثر ویدیوهایی که در سایت، کانال آپارات، یوتیوب و… منتشر می‌شود، با این نرم‌افزار ساخته شده است.

گرچه این نرم‌افزار بیشتر به منظور ضبط ویدیو از صفحه نمایش تولید شده، اما می‌توان از آن برای ویرایش ویدیوها نیز استفاده کرد. البته که این برنامه قدرت نرم‌افزارهای شرکت ادوبی مانند پریمیر یا افتر افکت را ندارد، اما با محیط جذاب و آسانی که دارد، توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند.

4. نرم‌افزار Corel VideoStudio

این نرم‌افزار که مختص کامپیوتر است به دلیل اینکه محیط کاربری ساده‌ای دارد و به راحتی قابل استفاده است بسیار مورد توجه است. قابلیت‌های این نرم‌افزار شامل ضبط ویدیو از صفحه نمایش، افکت‌های حرفه‌ای، ویرایش آسان و… است.

به طور کلی نرم‌افزار Corel VideoStudio به عنوان یک ابزار تولید محتوا امکاناتی مانند پشتیبانی از انواع فرمت‌های رایج صوتی و تصویری، داشتن افکت‌های متنوع، ضبط صدا با فرمت‌های مختلف، ویرایش حرفه‌ای صدا، دارا بودن طرح‌های آماده و متنوع، امکان ساخت ویدیوهای سه‌بعدی و… را در خود دارد.

5. اپلیکیشن KineMaster

برنامه KineMaster به عنوان یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوا در موبایل است که بیشتر برای ساخت ویدیوهای جذاب و با کیفیت بین کاربران شناخته‌شده است. کاین مستر یک اپلیکیشن ادیت فیلم به صورت حرفه‌ای است. قابلیت‌های این اپلیکیشن شامل: امکان اضافه کردن جلوه‌های بصری متنوع، در دسترس بودن چندین تم جذاب، امکان اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها و… است.

به طور کلی برنامه KineMaster، امکاناتی مانند لایه‌بندی کارها مانند فتوشاپ، ویرایش بسیار دقیق ویدیو، امکان دانلود جلوه‌های بیشتر، فیلترهای صوتی، کنترل سرعت ویدیو، افکت‌های جذاب و… را داراست.

6. اپلیکیشن InShot

یکی از بهترین برنامه‌های ادیت ویدیو برنامه اینشات است که هم دارای نسخه اندروید و هم ios است. به کمک این نرم‌افزار علاوه بر ادیت ویدیو، می‌توانید تصاویر را هم ویرایش کنید. این اپلیکیشن برای ادیت ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است. اکثر ویدیوهایی که در اینستاگرام می‌بینید توسط این نرم‌افزار ساخته شده اند. به همین دلیل می‌گوییم اینشات یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوا به حساب می‌آید.

خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا

شما میتوانید برای خرید لپ تاپ مناسب تولید محتوا با کارشناسان فروش مرکز کامپیوتر شیراز یک در تماس باشید .

زمانی که در مورد لپ تاپ مناسب تولید محتوا صحبت می کنیم منظورمان لپ تاپی است که بتواند از پس انجام امور گوناگون بربیاد و این قابلیت را داشته باشد تا نرم افزارهای مختلف را اجرا کند. چرا که تولید محتوا فقط به یک شاخه محدود نمی شود و شخصی که قرار است تولید محتوا انجام دهد ممکن است با نرم افزارهای گوناگون سروکار داشته باشد.

بنابراین اگر شما قرار است تولید محتوا انجام دهید قبل از این که به سراغ خرید لپ تاپ بروید، مشخص کنید که قرار است چه نوع محتوایی تولید کنید و آیا در آینده قصد دارید که کار خود را توسعه دهید یا خیر!

پس از مشخص شدن  پاسخ این سوالات تقریبا نصف مسیر را طی کرده اید و تنها باید تحقیقات خود را در زمینه سخت افزار مورد نیازتان بیشتر کنید که در این مقاله قرار است ما به طور کامل به همه این نکات اشاره کنیم

 برای هر نوع از تولید محتوا به چه لپ تاپی نیاز داریم؟

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود و قصد داریم این کار را انجام دهیم و می خواهیم لپ تاپ مناسب این کار را تهیه کنیم در درجه اول باید به این فکر کنیم که هدف ما تولید چه نوع محتوایی است. چرا که لپ تاپی که قرار است برای تولید انواع محتوا مورد استفاده قرار گیرد از نظر ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند.

بررسی لپ تاپ مناسب برای تولید محتوای متنی

یکی از رایج ترین و متداول ترین شاخه هایی که افراد در آن به انجام تولید محتوا میپردازند، تولید محتوای متنی است و یکی از اصلی ترین ابزار برای کسانی که این کار را انجام می دهند، نرم افزارهایی هستند که برای تایپ مورد استفاده قرار می گیرند مانند Word، WordPad، NotePad.

این نرم افزارها جزء آن دسته از نرم افزارها هستند که برای اجرای آن ها نیاز به سخت افزار خاصی ندارید و می توانید با کمترین ویژگی های سخت افزاری ممکن آن ها را اجرا کنید. یعنی حتی می توانید با یک لپ تاپ celeron یا لپ تاپpentium  کار تولید محتوای متنی را انجام دهید. همچنین برای انجام این کار نیاز به گرافیک خاصی ندارید و شما می توانید کار خود را با یک لپ تاپ که فقط مجهز به کارت گرافیک داخلی است انجام دهید. البته این به شرطی است که در آینده قصد انجام تولید محتوای تصویری را نداشته باشید.

لپ تاپ مناسب برای تولید محتوای تصویری

امروزه افرادی که وارد شاخه تولید محتوای تصویری می شوند با نرم افزارهای ویرایش و ادیت عکس مانند فتوشاپ، لایت روم، Gimp، Canva و… سرکار دارند.

معمولا لپ تاپی که برای کار با این نرم افزارهای باید مورد استفاده قرار بگیرد نیاز است تا از نظر سخت افزاری قدرت بالایی داشته باشند و الخصوص کارت گرافیک در این دسته از لپ تاپ ها که برای تولید محتوای تصویری مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از اجزای مهم است.

پس بهتر است به سراغ انتخاب لپ تاپ هایی بروید که پردازنده core i5  و حداقل ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا دارند.

البته نکته ای که باید بدانید این است که اگر قرار است از لپ تاپ خود برای انجام کارهای حرفه ای یا ادیت پیشرفته استفاده کنید بهتر است به سراغ انتخاب لپ تاپ هایی بروید که ۸ گیگابایت کارت گرافیک اختصاصی دارند و از آخرین نسل از پردازنده های core i5 یا core i7 پشتیبانی می کنند.

البته به جز سخت افزار به کار رفته دقت به موارد دیگری مانند نمایشگر نیز مهم است. چرا که دقت نمایشگر و رزولوشنی که دارد در کار نهایی و خروجی تولید کنندگان محتوای تصویری که همان گرافیست ها و ادیتورهای عکس هستند، تاثیر دارد. پس سعی کنید به سراغ انتخاب لپ تاپ با نمایشگر FULLHD و پنل IPS بروید.

لپ تاپ مناسب برای تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی یکی از شاخه های تولید محتوا است که می توان گفت تا حدودی با تولید محتوای متنی و تصویری تفاوت دارد.

چرا که کار انجام شده توسط این افراد سنگین و پیچیده است و معمولا در بین همه ی رشته های تولید محتوا در تولید محتوای ویدیویی لپ تاپی که باید مورد استفاده قرار بگیرد لازم است تا سخت افزار بالاتری داشته باشد و از لپ تاپ های بالا رده استفاده شود. مخصوصا اگر قرار است از لپ تاپ خود برای ادیت فیلم های طولانی استفاده کنید یا نیاز به رندر نهایی دارید.

پس در زمان انتخاب سخت افزار پیشنهاد ما این است که به سراغ اخرین نسل پردازنده های Core i7 ، کارت گرافیک های ۶ به بالا و حافظه رم ۱۶ گیگابایت بروید.

معمولا لپ تاپ هایی که این ویژگی ها را داشته باشند می توانید در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ پیدا کنید.

معرفی چند مدل لپ تاپ مناسب تولید محتوا :

لپ تاپ ایسوس TUF مدل F15 FX507zr

این لپ تاپ با رم 16 گیگابایت از نوع DDR5 و پردازنده قدرتمند Core i7-12700H می‌تواند پاسخگوی نیازهای تولید محتوا باشد. کارت گرافیک RTX 3070، 8 گیگابایت فضای اختصاصی و نمایشگر فول اچ‌دی با نرخ تازه‌سازی 300 هرتز از دیگر مشخصات آن هستند.

اگر به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، این لپ تاپ پیشنهاد می‌شود. همچنین این لپ تاپ یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های TUF ایسوس است. این موارد، قدرت این لپ تاپ را دوچندان کرده‌اند. از قابلیت‌های مهم این لپ تاپ وجود کارت حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD پرسرعت است. این کارت حافظه محتوای شما را با سرعت بالا می‌خواند. مشخصات این لپ تاپ:

  • CPU :Intel® Core™ i7-12700H
  • RAM :16GB DDR5
  • SSD:1TB NVMe
  •  VGA: RTX 3070 8GB DDR6 140W
  • DISPLAY: 15.6 FHD 300Hz

لپ تاپ اچ پی مدل OMEN 16-b0080tx

لپ تاپ اچ پی مدل OMEN 16-b0080tx یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تولید محتوا است. ویژگی‌هایی چون رم 16 گیگابایتی با سرعت 3200 مگاهرتز به‌علاوه پردازنده CORE I7 11800H آن بسیار قابل توجه هستند. این نسخه، برادر قدرتمند تر نسخه لپ تاپ HP Omen 16 b0002xt است که پردازنده Core i5 دارد.

همچنین نمایشگر 16.1 اینچی با رزولوشن QHD و کارت حافظه 512 گیگابایتی SSD نسل‌سوم، بر قدرت این لپ تاپ افزوده‌اند. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز GEFORCE RTX 3060 است که از عهده پردازش‌های گرافیکی بالا بر خواهد آمد. مشخصات دیگر این لپ تاپ:

  • CPU: INTEL CORE I7 11800H
  • RAM: 16GB DDR4 3200MHZ
  • SSD: 512GB NVME GEN 3.0
  • VGA: GEFORCE RTX 3060
  • DISPLAY: 16.1″ QHD 165HZ

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5

قدرت سخت‌افزاری سری لژیون لنوو بر کسی پوشیده نیست. لژیون 5 دارای رم 16 گیگابایتی، کارت حافظه 512 گیگابایتی SSD نسل سوم و پردازنده AMD RYZEN 7 5800HS است. این موارد برای کار تولید محتوا ایده‌آل هستند.

اگر میخواهید با یک لپ تلااپ اقتصادی تر از شرکت لنوو شروع به تولید محتوا کنید نگاهی به این لپ تاپ بندازید لپ تاپ لنوو v15 g2 itl

نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی به‌علاوه کارت گرافیک RTX 3050 این لپ تاپ، ترکیبی فوق‌العاده ایجاد کرده‌ است. مشخصات دیگر این لپ تاپ لنوو عبارت است از:

  • CPU :AMD RYZEN 7 5800HS
  • RAM : 16GB DDR4 3200MHZ
  • SSD: 512GB NVME GEN 3
  • VGA :RTX 3050TI
  • DISPLAY :15.6″ 165Hz

لپ تاپ ایسوس مدل G14 GA401iU

این لپ تاپ علاوه بر سخت‌افزار قوی، از ظاهر بسیار زیبایی هم برخوردار است. ترکیب پردازندهAMD RYZEN 9 4900HS و رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بیس بسیار قدرتمندی برای تولید محتوا محسوب می‌شود.

کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE 1660TI با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی به‌علاوه نمایشگر با رزولوشن 1080 × 1920 نیز در ویرایش ویدیوها کم نخواهد آورد. این لپ تاپ ایسوس مناسب برای تولید محتوا وزن بسیار کمی نیز دارد که مزیت اصلی آن هم حساب می‌شود. مشخصات آن عبارتند از:

  • CPU : AMD RYZEN 9 4900HS
  • GPU : NVIDIA GEFORCE 1660TI
  • SSD : 512GB NVME
  • Ram: 16GB DDR4 3200MHz
  • Display : 1080p 120Hz

لپ تاپ ام اس ای مدل GF63

شرکت ام اس ای به تولید لپ تاپ های با ماندگاری و دوام بالا معروف است. لپ تاپ ام اس ای مدل GF63 با پردازنده Intel i7 10750H و رم 16 گیگابایتی پرسرعت یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تولید محتوا می‌باشد.

این‌ها را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، کارت گرافیک GTX 1650TI و حافظه 512 گیگابایتی پرسرعت SSD ترکیب کنید. لپ تاپ ام اس ای مدل GF63 مطمئناً از عهده پردازش‌های پرحجم بر خواهد آمد. مشخصات دیگر این لپ تاپ عبارتند از:

  • CPU: Intel i7 10750H
  • RAM: 16GB 3200MHz
  • SSD: 512GB NVME
  • VGA: GTX 1650TI
  • Display: FHD 144Hz

لپ تاپ ایسوس مدل TUF A17 FX707

32 گیگابایت رم از نوع DDR5 و پردازنده فوق‌سریع Intel CORE i7 12700H هیچ کمبودی برای تولید محتوا ندارد. همچنین فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی پرسرعت آن، شما را از هارد اکسترنال یا فضای ابری بی‌نیاز می‌کند.

نمایشگر بزرگ 17.6 اینچی و فول اچ‌دی آن نیز چشم شما را هنگام کارهای پردازشی طولانی‌مدت، خسته نخواهد کرد. به همه این‌ها، کارت گرافیک RTX 3060 6 گیگابایتی را اضافه کنید تا بدانید با یک هیولای پردازشی روبه‌رو هستید. دیگر مشخصات این لپ تاپ عبارتند از:

  • CPU : Intel CORE i7 12700H
  • RAM : 32GB DDR5 4800MHz
  • GPU : NVIDIA GeForce RTX 3060
  • SSD: 1TB NVME Gen3,4
  • DISPLAY: 17.6″ FHD 144Hz

لپ تاپ ایسر مدل سوئیفت 3

در انتها به معرفی یک لپ تاپ مقرون ‌به ‌صرفه اما کاربردی می‌پردازیم. لپ تاپ ایسر مدل سوئیفت 3 را می‌توان از لحاظ ظاهری، یک اثر هنری دانست. این لپ تاپ از نظر سخت‌افزاری نیز با بهره‌مندی از رم 16 گیگابایتی و پردازنده CORE I5 11300H چیزی کم ندارد.

حافظه این دستگاه بسیار زیبا 512 گیگابایت از نوع SSD نسل سوم می‌باشد که با گرافیک INTEL IRIS همراه‌شده است. نمایشگر آن نیز کیفیت فول اچ‌دی دارد و یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تولید محتوا به‌شمار می‌رود.

سخن پایانی :

لپ تاپ تولید محتوا چیست ؟

لپ تاپ تولید محتوا به‌طور خاص برای انجام وظایف سنگین تولید محتوا طراحی شده است. وظایفی مانند مانند ویرایش ویدئو و صدا، طراحی گرافیک، توسعه بازی و موارد دیگر. در واقع هر عملیاتی که نیاز به انرژی بیشتری نسبت به لپ تاپ معمولی داشته باشد

.

برای تولید محتوا، رم مهم‌تر می باشد یا پردازنده؟

برای تولید مجتوا میزان رم بیشتر از نظر کاربردی بهتر می باشد . البته نسبت به داشتن یک پردازنده خوب و کارت گرافیک مناسب در اولیت کمتری می باشد .

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت